Ryan Seacrest

@RyanSeacrest

The day will happen whether or not you get up. - John Ciardi

Rotate photo View full size
Fire alarm just went off on e! Set while taping. We are running out of the building

Views 31,301

1649 days ago

Fire alarm just went off on e! Set while taping. We are running out of the building

43 Comments

Realtime comments disabled

GCGeek 1621 days ago

Simon looks sooo different in still shots.

TwitPirateJonas 1630 days ago

I'LL TAKE YOUR DARE OF MY DOING A SCREENTEST IF YOU WANT TO FOLLOW ME ON TWITTER AGAIN!

adv11182 1634 days ago

girl on girl kissing! mawhahaha

patholeme 1643 days ago

OMG ! xoxo

GayleCartwright 1644 days ago

Why do ppl respond with Hey Follow me? Geez

KH0LDEN 1646 days ago

I strongly feel that the man in the white polo is also tweeting on how the fire alarm went off. The guy behind the teleprompter is excited for the following words.. and the guy up front DEFFFFF set the fire alarm off.

ThaKingArthur 1647 days ago

Heey , everyone please follow me, im new at all this.. :)

ThaKingArthur 1647 days ago

Heey , everyone please follow me, im new at all this.. :)

Chels_Bieber 1647 days ago

youre running? why is that man sitting down...?

TomBarker 1648 days ago

you'd by watching the show the set would be more glamorous than not.

carlaamcnuttt 1648 days ago

yet you have time to take a pictureee haha
onlyyyy you would do that.

DEMLVN 1649 days ago

Just follow your fire escape plan, not following your followers on twitter. lol.

TIFFPINK 1649 days ago

y'all don't look like youre running!

AlliAsAlways 1649 days ago

Telepromter- priceles..

pattimalone 1649 days ago

haha, lovin' the teleprompter.

Lynner2010_O 1649 days ago

Haha, funny. xD

SilverLeaf43 1649 days ago

Fire alarm goes off, and ur tweeting. Haha wow. Lol.

toddotronic 1649 days ago

Screw the fire alarm; where's the girl on girl kissing?????!!!!

Team_DASH 1649 days ago

what!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!what on E!!!!!!!!!!!!!

sunsmuckers 1649 days ago

LOL I like how you have time to tweet about it when you should be scurrying out of the building! :-)