Ryan Seacrest

@RyanSeacrest

The day will happen whether or not you get up. - John Ciardi

Caption this photo!

Views 15,416

2333 days ago

Caption this photo!

35 Comments

Realtime comments disabled

Challenger13 1895 days ago

take that, take that, take that!!

elaine_carlson 2085 days ago

um excuse me nicole but julio roberts had the best hair of the year!

roarimazombie 2088 days ago

"yo um, I'm real happy for you but uh, Beyonce's the has the best wax figure of all time"

rockys_tweets 2130 days ago

Magic Moment

lga30 2137 days ago

hahah it does look like that.....

PPD3066 2203 days ago

Well, you did show up! Diddy: Baby, I told you I would be here for you?

AmyEads 2235 days ago

Nicole: Why the fuck didn't you call me lastnight? Diddy: yo, my bad I got caught up in some shit, you're still my girl tho.

drisalvia 2237 days ago

that´s it if you don´t use sunblock! trust me!

msfabulosity926 2239 days ago

Wax figures in Madame Tussauds. Lol. Love them both, but that is honestly wat this looks like :)

trollfu 2239 days ago

you so white you make the snow look ghetto....

spud1340 2246 days ago

You've got something hanging from your left nostril!!

memiless 2265 days ago

You gotta be kiddin' ... it was YOU ????

_amylynn_ 2266 days ago

Diddy: Eh gurl, I like yo milky skin...so soft and creamy. Could I touch it? Nicole: What kinda girl do you take me for?

aly_kc 2273 days ago

Diddy: Hey girl, what's good?
Nicole: Umm, do I know you?

badelia 2275 days ago

- gang girl your the palest aussi ever.
- are you happy or sad I can't tell. your eyebrows don't move, at, all.

fashi0nfanatic 2277 days ago

diddy: hey hold on, i gotta twitter this..."

Rvecin 2281 days ago

So, uh .... what whitening cream did you recommend ?

karenmck76 2284 days ago

Ebony and ivory has never looked so sweet!!!

HifromRobin 2291 days ago

Will you sing @ my daughter Birthday Party.@ our Flat down under. Please

gtekkrom 2291 days ago

Hi, err, I listen to your music. My son in black...ish!