Ryan Seacrest


The day will happen whether or not you get up. - John Ciardi

Caption this photo!

Views 15,443

2485 days ago

Caption this photo!


Realtime comments disabled

Challenger13 2047 days ago

take that, take that, take that!!

elaine_carlson 2236 days ago

um excuse me nicole but julio roberts had the best hair of the year!

roarimazombie 2239 days ago

"yo um, I'm real happy for you but uh, Beyonce's the has the best wax figure of all time"

rockys_tweets 2282 days ago

Magic Moment

lga30 2288 days ago

hahah it does look like that.....

PPD3066 2355 days ago

Well, you did show up! Diddy: Baby, I told you I would be here for you?

AmyEads 2387 days ago

Nicole: Why the fuck didn't you call me lastnight? Diddy: yo, my bad I got caught up in some shit, you're still my girl tho.

drisalvia 2389 days ago

that´s it if you don´t use sunblock! trust me!

msfabulosity926 2390 days ago

Wax figures in Madame Tussauds. Lol. Love them both, but that is honestly wat this looks like :)

trollfu 2390 days ago

you so white you make the snow look ghetto....

spud1340 2397 days ago

You've got something hanging from your left nostril!!

memiless 2417 days ago

You gotta be kiddin' ... it was YOU ????

_amylynn_ 2417 days ago

Diddy: Eh gurl, I like yo milky skin...so soft and creamy. Could I touch it? Nicole: What kinda girl do you take me for?

aly_kc 2424 days ago

Diddy: Hey girl, what's good?
Nicole: Umm, do I know you?

badelia 2427 days ago

- gang girl your the palest aussi ever.
- are you happy or sad I can't tell. your eyebrows don't move, at, all.

fashi0nfanatic 2428 days ago

diddy: hey hold on, i gotta twitter this..."

Rvecin 2432 days ago

So, uh .... what whitening cream did you recommend ?

karenmck76 2436 days ago

Ebony and ivory has never looked so sweet!!!

HifromRobin 2442 days ago

Will you sing @ my daughter Birthday Party.@ our Flat down under. Please

gtekkrom 2442 days ago

Hi, err, I listen to your music. My son in black...ish!