The Dark Lord

@Lord_Voldemort7

Running around leaving scars, collecting my jar of hearts and tearing love apart...

WTF. I mean first of all she totally ripped off my name, "Lady" "Lord" come on! Then she started stealing my look http://tinyurl.com/2bpcwxg & now this!

Views 37,957

1593 days ago

WTF. I mean first of all she totally ripped off my name, "Lady" "Lord" come on! Then she started stealing my look http://tinyurl.com/2bpcwxg & now this!

59 Comments

Realtime comments disabled

SwiftFatos 1419 days ago

LOOOOOOOOOOOOOL

MN411 1466 days ago

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sharehappyness_ 1467 days ago

LOL RT WTF. I mean first of all she totally ripped off my name, "Lady" "Lord" come on! Then she started stealing my look http://tinyurl.com/2bpcwxg & now this!

Riz16 1486 days ago

haha,talk about freaking out.

BellatrixBitch 1518 days ago

Draco's face is priceless! xD.

SingaGirl16 1544 days ago

man shes being soooooooooooo rude !!!! :P

penis_wentz 1551 days ago

Gaga is about to RAEP Draco, from his face its pretty obvious.

JonasJBelieber 1562 days ago

Dark Lord is much scary...gaga is just wierd xD xD hehe

isatkmais1bj 1567 days ago

CARA, EU RI AGORA MERMAO .

AnoOosh 1567 days ago

loooool

MiaSalvatore 1567 days ago

Poor Draco hahaha

BieberShawty143 1568 days ago

look at draco

MusicalSprinkle 1569 days ago

lol

FlorenceJersey 1569 days ago

ajjajajajajajajaj draco's face!

MuseLuvah 1569 days ago

THat's not true! well, wait, it is... Sorry! :D

TarekXXXO 1572 days ago

SMH=.=

_Wolfmadchen_ 1573 days ago

hahaha That's correct!!

butfirsttea 1574 days ago

Haha has nothing on voldy ;)

Vampxoxo 1574 days ago

hahha

MileysNightOut 1575 days ago

XD its getting boring,after so much years ..always the same bad guy :D