SEAN KINGSTON ©

@SeanKingston

New Single HOLD THAT Feat YO GOTTI Out Now!!! NEW ALBUM: BACK 2 LIFE out NOW http://t.co/99hhsakxuD!! FOR BOOKINGS: jenmcdaniels@tmo.blackberry.net

Its Tha A.M So I Thought I Shud Hit Yall Wit Some Exclusive ISH!! WHO Got da Sickest Ice Game In da Game Me I'm On Tha Top Ten List AtLeast!!!!

Views 4,347

2055 days ago

Its Tha A.M So I Thought I Shud Hit Yall Wit Some Exclusive ISH!! WHO Got da Sickest Ice Game In da Game Me I'm On Tha Top Ten List AtLeast!!!!

12 Comments

Realtime comments disabled

kzAINUR 1453 days ago

aww

Princess_SoSow 1638 days ago

BLING BLING !! i like the one that has has " SK SK SK SK SK ! "

lol_girl15 1972 days ago

sikk! ur #1 !!!

YUNG313 2006 days ago

I GOT WHAT IT TAKES TO BE ON TIME IS MONEY!!! www.MYSPACE.com/RYUNG2687

asvpxvante 2006 days ago

That Is Tha Most Ice I Ever Seen Lol

niecyrite 2006 days ago

thas dat rich nigga shit huh

LexxaEmma 2055 days ago

damnnn you've got some nice bling.
saw it up close at k-fest last year.
shit's amazing

ambersutten 2055 days ago

def have to be in the top 10!!

Mahali_Jay 2055 days ago

Whoaaaa...got a few houses there Kingston...

monszbella 2055 days ago

Sick stuff, but you know that's all fake :) haha joking

Mrprada313 2055 days ago

damn lol thanks fa da motivation im finna write a couple mo songz lol real shit

catchmeifudare 2055 days ago

that shit is nice