Hilary Duff

@HilaryDuff

author, singer, actress

Rotate photo View full size
Didn't wanna hit carmageddon so I'm just owling all weekend!

Views 78,703

1132 days ago

Didn't wanna hit carmageddon so I'm just owling all weekend!

108 Comments

Realtime comments disabled

laurenvswild 1040 days ago

Owling > Planking. And about 10X more adorable. It's the Texas in you. I'm convinced.

BeniaminM 1042 days ago

sorry that comment on your pictures but I do not know. I'm only your fan of Polish

BeniaminM 1044 days ago

hahaha...! :-P

Zavannahi 1081 days ago

hahaha :--D

patysiinha 1082 days ago

Hahahaha ♥

Stess9 1082 days ago

Haha so funny ! =D <3 I love u Hill ! <3

Mayara_Rocha 1084 days ago

I love this pic *-*

BurcuBilkil 1097 days ago

haha lovely ♥

SuiCideDisCiple 1099 days ago

Hilary you are so adorable ;]
that man you're looking at is the luckiest man on earth!!!!
-MarvinJD

madeleine0990 1100 days ago

interestingly, reminded me of a model in a way. cool pic

xlauraesmee 1100 days ago

Omg I love this pic !

MissDanniifan 1100 days ago

Oh Dear!, lol

mj_galvan 1100 days ago

LOL sooooooo funny!!!! The faces LOL

teframos_ 1101 days ago

<3

graceheslop 1101 days ago

I love this picture. :D

danilu061090 1102 days ago

hahaha soo funny!! =]

Sashaglitter 1105 days ago

lol OMG your so adorable!

ananiasmartins 1110 days ago

LINDAAAAAAAA

LudmillaSB 1110 days ago

CUTE <3333

ericalaurabk 1112 days ago

OMGGGGGGGGG QUE LINDAAAAAAAA