The Dark Lord

@Lord_Voldemort7

Running around leaving scars, collecting my jar of hearts and tearing love apart...

Other people getting hurt #makesmelaugh....

Views 79,418

1583 days ago

Other people getting hurt #makesmelaugh....

26 Comments

Realtime comments disabled

AvadaKedavraXx 1540 days ago

omg this made me laugh so hardddd

betzz98 1549 days ago

cool ;dd

miki__tan 1568 days ago

ROFL xDDD #fb

Crhystalll 1571 days ago

LMFAO. Poor spider man. You want it bad, dont you ?

backstreetgal 1574 days ago

i get it, spidy, bro. i feel ya.

IsaPriore 1577 days ago

lol

ElSverro 1579 days ago

lol spiderman version Of the Situation.

SimplyErudite 1580 days ago

you should have posted that pic of Ron and Harry crashing in the brick wall xD

rotiirazo 1581 days ago

HAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA X'DDDDDD

LoiraaGabii 1581 days ago

i tried... but i tried casually laying on the wall... its better

Annalisie8 1581 days ago

lol XD

migszx 1582 days ago

niahahaha laughing so hard :]] my tummy hurts :]]

Jonas_PotterFan 1582 days ago

OMG hahaha!! love it!!!

audacious_lass 1582 days ago

lmao...he totally deserved that

prags2010 1583 days ago

That's very funny... :):)

Rivera_Ric12 1583 days ago

hahaha spidy --> http://t.co/k4bWoBi2

HurricaneHoran 1583 days ago

trololol , YOU ARE STUUUUPIIIID ! >:D

Buffsak 1583 days ago

LOOOOL! Stupid Spidy...

Y0UKN0WWH0__ 1583 days ago

HAHAHA LOL

hitman_aru13 1583 days ago

LOL