The Dark Lord

@Lord_Voldemort7

Running around leaving scars, collecting my jar of hearts and tearing love apart...

This is accurate. #TheresNoWayInHell it will ever happen for you, but it's accurate...

Views 135,165

1913 days ago

This is accurate. #TheresNoWayInHell it will ever happen for you, but it's accurate...

40 Comments

Realtime comments disabled

ipsabanerjee 1870 days ago

true

GottaBeWith1D 1871 days ago

Soo truuue x)

SabrinaStyles14 1880 days ago

So. True.. I DON'T WANNA BE A MUGGLE ANYMORE!!! ;A;

HP_facts77 1882 days ago

well don't give it away to all of these fucking muggles!!!

Thboywholived 1885 days ago

i am a wizard

tainahfms 1887 days ago

D:

natalexa 1888 days ago

Sooooooo true!!!

2andahalfTweets 1889 days ago

Exactly

betzz98 1889 days ago

hahaha so true ;ddd

sammygene 1890 days ago

haha so true, so true !

c0urtneyjones 1892 days ago

i am a wizard...

anomalychron 1901 days ago

for me it's more green than pink.. :)

jenn_tnmebd14 1904 days ago

SO DAMN TRUE!

Mizore_Ishida 1904 days ago

FUCK YEAH !

Mishipiwita 1905 days ago

oh!!! that's right!!!!! so true

McoumsiL 1907 days ago

yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

122476 1907 days ago

i wanna be a fucking wizard!!! :P

migszx 1907 days ago

TRUE !!!

audgalvao 1909 days ago

YEEEEEEEEEEAH

SimplyMe_VcD 1910 days ago

hahaha it's true! xD