The Dark Lord

@Lord_Voldemort7

Running around leaving scars, collecting my jar of hearts and tearing love apart...

What is this!?! I hope everyone nose the kind of trouble this is about to bring....

Views 125,957

1860 days ago

What is this!?! I hope everyone nose the kind of trouble this is about to bring....

53 Comments

Realtime comments disabled

icha_nuura 1764 days ago

lol

dorasr 1806 days ago

omg i can't stop laughing hahahahahahhah

NgCLinh 1821 days ago

ơi =))

WeasleyFeelings 1837 days ago

LOL

AvadaKedavraXx 1840 days ago

HAHAHAHAHAHA This is just an EPIC WIN!!

HP_facts77 1841 days ago

LOL

HeyWINa 1845 days ago

For anyone who had done this, just one word, epic. LOL

jajatwitz 1845 days ago

lol! I would love to make one! lol

natalexa 1847 days ago

jajaja jajajja

AmeliaMahoney 1848 days ago

Hahaa one word...
P.R.I.C.E.L.E.S.S.!

Lourkaret 1848 days ago

HAHAHAHA!! :))))

inaaharsa 1849 days ago

I was like.. hhahahahhahahahahahahahahahahaahahahahaha XDD

ChambersofMusic 1851 days ago

Hahaha! Priceless! ;)

leanadaffodil 1851 days ago

OMYGOD. HAHAHAHA

Brune_Orosito 1852 days ago

Jajajajajajjajajaja.

MeGustaPotter01 1853 days ago

XD

patpatrevenge 1855 days ago

=)) I have to get one of those!

___Diana____ 1856 days ago

lol

legitbiebsswag 1857 days ago

haha this is hilarious good one....

FlOoWeY 1857 days ago

Lol :D :D :D :D :D Roflmao xD