The Dark Lord

@Lord_Voldemort7

Running around leaving scars, collecting my jar of hearts and tearing love apart...

#Deleteyourgooglehistory if this is in it...

Views 136,278

1648 days ago

#Deleteyourgooglehistory if this is in it...

23 Comments

Realtime comments disabled

efronlovatic 1622 days ago

Men! This is too good. LOL

HanCrayon 1628 days ago

This. A++

oldirtyshit 1635 days ago

Life = Complete.

giuli_dreams 1644 days ago

LOL LOL LOL

orangepassion10 1646 days ago

Give me Potter over Twilight ANYDAY! Potterhead 4 life!! (and in death)

Andrea507 1646 days ago

Excellent!!!

xxxKate14xxx 1646 days ago

Hahaha love it !!

pfvotavio 1647 days ago

mort/

gislaine_farias 1647 days ago

"TheKellyBrand 1 day ago
Exactly why Harry Potter fans are superior to Twilight fans."
I totally agree !

gislaine_farias 1647 days ago

oh God D: sucks

earthtocaren 1647 days ago

This is sad. Lol.

angiewollner 1648 days ago

OMG I googled it and it was there what do I doo ?!?!?!?

StylesStatement 1648 days ago

Ahem so True

JennLaFleur 1648 days ago

Love that Green Day's there. The song they're looking for is Brain Stew. Ha

auzsinggirl305 1648 days ago

HAHAHA wow that is just plain sad. Twilight is a piece of shit.

yony_themoony 1648 days ago

lol

TheKellyBrand 1648 days ago

Exactly why Harry Potter fans are superior to Twilight fans.

SingTheMelody 1648 days ago

i totally agree with EvansDallas's comment. anyone who has that needs to be meet the Dark Lord

virgemilene 1648 days ago

haha. ;)

M_McAwesome 1648 days ago

hahaha = ]