The Dark Lord

@Lord_Voldemort7

Running around leaving scars, collecting my jar of hearts and tearing love apart...

Rotate photo View full size
#Deleteyourgooglehistory if this is in it...

Views 135,189

1034 days ago

#Deleteyourgooglehistory if this is in it...

23 Comments

Realtime comments disabled

efronlovatic 1008 days ago

Men! This is too good. LOL

HanCrayon 1014 days ago

This. A++

MileyHotmez 1021 days ago

Life = Complete.

giuli_dreams 1029 days ago

LOL LOL LOL

orangepassion10 1032 days ago

Give me Potter over Twilight ANYDAY! Potterhead 4 life!! (and in death)

Andrea507 1032 days ago

Excellent!!!

xxxKate14xxx 1032 days ago

Hahaha love it !!

pfvotavio 1033 days ago

mort/

gislaine_farias 1033 days ago

"TheKellyBrand 1 day ago
Exactly why Harry Potter fans are superior to Twilight fans."
I totally agree !

gislaine_farias 1033 days ago

oh God D: sucks

earthtocaren 1033 days ago

This is sad. Lol.

angiewollner 1034 days ago

OMG I googled it and it was there what do I doo ?!?!?!?

StylesStatement 1034 days ago

Ahem so True

JennLaFleur 1034 days ago

Love that Green Day's there. The song they're looking for is Brain Stew. Ha

auzsinggirl305 1034 days ago

HAHAHA wow that is just plain sad. Twilight is a piece of shit.

yony_themoony 1034 days ago

lol

TheKellyBrand 1034 days ago

Exactly why Harry Potter fans are superior to Twilight fans.

SingTheMelody 1034 days ago

i totally agree with EvansDallas's comment. anyone who has that needs to be meet the Dark Lord

virgemilene 1034 days ago

haha. ;)

M_McAwesome 1034 days ago

hahaha = ]