The Dark Lord

@Lord_Voldemort7

Running around leaving scars, collecting my jar of hearts and tearing love apart...

#SingleLadies is trending...

Views 119,091

1270 days ago

#SingleLadies is trending...

23 Comments

Realtime comments disabled

brigid_star22 1224 days ago

I keep thinking of Kurt(Glee) whenever I think of this song but its wierd: leotard; skull; kurt

Anne_Denmark 1247 days ago

Haha, awesome!! :D

itslele 1248 days ago

kkk

adib__ali 1249 days ago

this never gets old. never failed to make me laugh tears....

russelltaripe21 1249 days ago

bwahaha....epic laughtrip!!!

random_gemma 1256 days ago

omg this is epically funny!!!!! lmao

weneedHP_ 1256 days ago

OH GOD SOFRI HSFUHSDFDKUSHFDUSFHS lol

sullbear 1257 days ago

lol! HAHAHA this is so funny!

pfvotavio 1263 days ago

EPICO É POUCO risos

sparklingHobo 1264 days ago

bahahaa... epic!

NatalieStarland 1268 days ago

So Cool!

nawce94 1268 days ago

LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOO

MileyHotmez 1268 days ago

lmfao

HinaSuleman 1270 days ago

poor Beyonce :'(

audacious_lass 1270 days ago

Didn't you post something similar before too??

kikyerika 1270 days ago

LOL

idelvaz 1270 days ago

KKKKKKK love it

BeCoolGuys_ 1270 days ago

LOOL