Vision Implementer

@Tyrese

The Grammy nominated #1 album Three Kings is the most important R&B album in 10yrs click the link above!! 19 songs with TGT (Tyrese -Ginuwine- Tank enjoy!

So I guess it's true that President Obama is from the hood.....

Views 14,929

1122 days ago

So I guess it's true that President Obama is from the hood.....

17 Comments

Realtime comments disabled

ItsJuliaF 1122 days ago

Adorei o novo visual do Obama, haha

bluekey2011 1122 days ago

impact!!!

otokodakara 1122 days ago

オバマ大酋長♪二♪

MoKinoko 1122 days ago

Emm_Bieber 1122 days ago

haha, LOL!

MyTWlTTER2138 1122 days ago

SEE
THIS
VIDEO
AND
MESSAGE
EVERYONE (-:
Go to >> http://tinyurl.ms/CarryMyCross

frescuro 1122 days ago

Obama,é você?

MarieCzarina 1122 days ago

nice one.. haha XD

spyvandal 1122 days ago

President Obama is so hood!

Mindlessongz 1122 days ago

LMAO

WontonSan 1122 days ago

Did y'all get into this?

aggelikiee 1122 days ago

:D

zel_uh 1122 days ago

what the...? LOL!

HOTJD 1122 days ago

しゃれおつ。

HDWallBack 1122 days ago

hmm fashion... go for more http://fsquarefashion.com/

bleueve 1122 days ago

yeah dud!

Meiizy 1122 days ago

lmfao