Chachou

@IAMCHACHOU

L'homme parfait est une légende urbaine, et j'endure vainement mes pensées sans pureté.

Photos and Videos by @IAMCHACHOU

  • Timeline
  • Gallery

My new Blackberry.. :D ;) ♥

  • 2332 days ago via site
  • 123

OMG look at my new Converse ! Designed 4 The Who :D They're soooo pretty; wht do y'all think ?! x) ♥

  • 2332 days ago via site
  • 113

ViVA BRAZiL ! i hope you'll win the #WorldCup. ☺ #KAKA

  • 2358 days ago via site
  • 119

'Was watchin this. Who knows ? :) it's soooo good i love that :D ♥

  • 2387 days ago via site
  • 72

i love that photo.. ♥ www.rdinspired.com thanx :)

  • 2392 days ago via site
  • 159

Goin' in this.. Louis Vuitton ♥ i need a new bag ! Aaah, Paris, the city of my heart :D ♥ SHOPPING !!!

  • 2400 days ago via site
  • 87

your country is one of the prettiest in the world. =] So beautiful here ♥

  • 2429 days ago via site
  • 87

AWWW This is amazing guys !! It'es PER-FECT. Hahahaaa =] ♥

  • 2430 days ago via site
  • 93

THIS is amazing."Les Champs Elysées", Paris. 10/04/10 Photo taken by my uncle ;)

  • 2431 days ago via site
  • 184

That photo of Eiffel isn't that good quality.. Hmm.. =]

  • 2431 days ago via site
  • 95

Can someone stop me ? xPP

  • 2497 days ago via site
  • 80

Justin Bieber's new album cover !!! One Time 2.0 !!! :D

  • 2500 days ago via site
  • 134

Look at my new wardrobe design :) it looks better than "High School Musical" !!! LoL' ☺

  • 2516 days ago via site
  • 108

Tнιѕ ιѕ му fανσяιтє ρι¢ σf Tαℓσя αи∂ Ķяιѕтєи ♥♥♥

  • 2516 days ago via site
  • 83

That's the poster of Miley what is in her last album "The Time Of Our Lives" ♥

  • 2516 days ago via site
  • 91

Twilight's dolls... What do y'all think ? Are they like the real actors ??

  • 2522 days ago via site
  • 94

I'm watching this & this is sooo incredible !!! xP

  • 2524 days ago via site
  • 117

meee ! (: this will be my icon i think.. (:

  • 2544 days ago via site
  • 102

*Obsessed with my new blue Converse ((:*

  • 2544 days ago via site
  • 165

Love that pic. this will be my icon a day.. (:

  • 2544 days ago via site
  • 92