Chachou

@IAMCHACHOU

L'homme parfait est une légende urbaine, et j'endure vainement mes pensées sans pureté.

Photos and Videos by @IAMCHACHOU

  • Timeline
  • Gallery

Hey guys ! love YOu.

  • 1851 days ago via site
  • 26

i ad♥♥♥♥♥re this pic lol :)

  • 1851 days ago via site
  • 33

Yeah HannaH MontanA 4 !!! i LOVE this pic ! Who likeSS too ?! :)

  • 1851 days ago via site
  • 74

i cant wait !!! i cant wait, i cant wait i cant waiiiiiiit !!!!!! :p xD

  • 1854 days ago via site
  • 157

i love them both... And is soooo handsome ! cuuty. ♥♥♥ :D Goodlooking guy. :)

  • 1854 days ago via site
  • 76

I love them both... so cute ♥

  • 1854 days ago via site
  • 83

Hmm... strange no ?! haha Nelena. it is gone now...

  • 1854 days ago via site
  • 118

i've never see this pic b4. How cute are they ? I'd like they're together again. Or wiff Miley... idk.

  • 1854 days ago via site
  • 85

I'll see it 2morrow ! i cant waiiiiit !!!! ☺☺☺

  • 1854 days ago via site
  • 244

Justin () and Max () in the Wizards of WP... iam going to see the movie 2morrow ! AWW ! cant wait ! :)

  • 1854 days ago via site
  • 75

Russo's family haha xD this is a SO funny serie, i love how plays Alex. And and are excellents too.☺

  • 1854 days ago via site
  • 59

iam watching 'The Wizards Of Waverly Place' on DC. See more photos on my TwitPic account, here... after.

  • 1854 days ago via site
  • 61

Yeah chocolate muffins for the wake up. Now iam gunna wake up soo. HAHA

  • 1854 days ago via site
  • 46

i love my fireplace. idk why, but i love it. I've wait all the summer for see this ! :) ☺☺☺ ♥♥♥

  • 1855 days ago via site
  • 58

O_o HOW HOOOT ???! :p

  • 1856 days ago via site
  • 68

Taylor when he was a child !!! Still cute. Wht do you think about ?

  • 1856 days ago via site
  • 77

I-am-bo-red. i need to really see you !!!! :/

  • 1856 days ago via site
  • 74

i've paint my nails haha xD in blaaackk. Wht do you think ?

  • 1856 days ago via site
  • 88

She's so pretty. i miss her tweets. Twitter isnt the same without her... Miley, we miss you so much. you cant imagin.

  • 1857 days ago via site
  • 72

i looooooove ♥ this pic. this is my bg cause i dont know how make bgs. *-* haha

  • 1857 days ago via site
  • 80